I´m Back on Track

2012-12-07  22:21:00 Daily life
Hellu! Jag har haft fullt upp de senaste veckorna, månaden så jag har inte haft tid och blogga! Har typ kollat datorn någon gång från i början av november, haha! Även om jag inte har så många läsare så ska jag skriva lite om vad jag gjort den senaste månaden!
 
 
Det har hänt så mycket saker så jag vet inte var jag ska börja. Idag hade jag matteprov som gick SÄMST! Igår var det NO-prov som gick helt OK. 
 
Förra veckan var det TEMA-vecka eller för oss som går på högstadiet på våran skola = REPVECKA inför julkonserten som var förra lördagen! Jag var med och sjöng i kören {såklart!} och så spelade jag fiol i kompet. Det var sjukt läskigt när man väl står där med en mikrofon på fiolen och spelar den svåraste stämman... det var tur att jag hade en superduktig tjej som går i 7:an med mig! Annars hade det icke gått, haha! Men det gick jättebra och det är alltid det roligaste på hela höstterminen! 
 
Nästa vecka är det lucia-tåg som gäller! Vi har ett tåg varje dag måndag, tisdag och onsdag och 4 tåg på torsdag! :D Jag ska sjunga solo, andra versen på Tänd ett Ljus! ♥ 
 
Vad har hänt mer? Joo, jag har varit i Göteborg på lisebergs julmarknad! Det var verkligen underbart! Jag hade med kameran såklart, så det blev massor av fina bilder på bokeh, isshowen och julpyntningen! Men det var otroligt mycket folk, vi fick ingen stans att äta på hela kvällen på liseberg. Fullt överallt! Dagen efter liseberg så åkte vi ut utanför Göteborg och träffade min mormors syster och hennes man! ♥ Vi gick till min mammas kusins underbara inredningsaffär också! ÅH, jag skulle kunna köpa allting därifrån, det är shabby-chic stil. Jag skulle köpa ett jättefint och sött armband, men så fick jag det gratis som tidig julklapp och som tack för alla saker som min syssling sol har ärvt efter mig! :D
 
Alltså jag ÄLSKAR vädret som vi har! Vitt, snöfall hela dagarna och det är såå ljust ute! ♥ Jag älskar vintern när den är som bäst! Hoppas att snön ligger kvar till julafton! 
 
Under repveckan så fick jag också en vit IPHONE 4s!!! Den är sååå bra! Älskar den och det är en stor skillnad mellan den och min 2 år gamla sony xperia mini pro. En liten flugskit i jämfört med iphonen, haha! ;}
 
Jag ska försöka uppdatera mer nu, men just nu har jag slut på foto-inspiration...men imorgon ska jag för hoppningsvis ut på fotopromenad i snövädret! Ha det bäst! Kram ♥
 
Hanne har redigerat en av mina bilder, så fint! ♥ ¬







Kommentera inlägget här:




 NAMN:

 MAIL:

 URL/BLOGGADRESS:



  Spara uppgifter?
Tack så mycket för att du kommenterar på min blogg! ♥



slide show