Julstök

2012-12-16  21:19:00 Daily life

Hello! I fredags så var jag ledig från skolan. Sååå skönt! Då gick mamma och jag upp på stan och åt gott på East west sushi och kollade runt i affärer. Veckorna 6 & 7 så ska jag på prao. Så i fredags så frågade jag på Panduro Hobby om jag kunde praoa där, och hon sa JA! Men jag väntar fortfarande på svar ifrån chefen. Åh, det kommer bli så kul! Tänk, hålla på med pysselsaker som jag älskar i 2 veckor!

På tal om pyssel, i går började jag och mamma med julkorten. 38 st skulle skickas! Gissa om jag var trött igår. Vi höll på från halv 6 till halv 1 på natten ungefär! Ikväll så har jag slagit in paket och börjat på pepparkakshuset! Imorgon blir det skola igen, men jag får hålla ut för på torsdag börjar jullovet!! Puss & Kram

Köpte förresten nya "hörlurar" till mobilen, rosa Happy Plugs! Love Them! Köpte de nästan "gratis" när jag lämnade tillbaka min gamla mobil, som en återbäring. Jättebra!

Mobilbild på mig!








Kommentera inlägget här:




 NAMN:

 MAIL:

 URL/BLOGGADRESS:



  Spara uppgifter?
Tack så mycket för att du kommenterar på min blogg! ♥



slide show