Nu & Då

2012-12-28  21:20:42 Fotografi
Idag är det exakt ett år sedan som jag köpte min kamera! Bilderna i högra "delen" tog jag under de första dagarna som jag hade kameran. Haha, kunde typ ingenting och fotade ofta med blixt (-AUTO). Men nu har jag iallafall lärt mig ganska mycket! Bilderna i vänster "delen" är of course de nyare och finare bilderna som jag har tagit! Nu har jag lärt mig de "viktigaste" inställningarna som t.ex olika bländare, ISO o.s.v. :D Tänk att man kan utvecklas så mycket på bara ett år. Om du nyss börjat fota med t.ex en systemkamera så kommer ett tips här: Du lär dig med tiden, var inte rädd för att prova olika inställningar, kolla foto-tidningar och bloggar och lär dig olika knep, hitta olika vinklar när du fotar, pröva dig fram steg-för-steg! 
 
 
 







Kommentera inlägget här:




 NAMN:

 MAIL:

 URL/BLOGGADRESS:



  Spara uppgifter?
Tack så mycket för att du kommenterar på min blogg! ♥



slide show