Hanne et Moi

2012-10-29  19:36:55 Everyday
Bonjour! Sitter här och funderar vad jag ska ta med mig till Stockholm, jag åker ju imorrn! Blir borta i 2 dagar. I dag har jag iallafall varit med Hanne! ¬ Vi hade kul som vanligt! :D 
 
Jag tänkte dra igång med ett fotoprojekt! Jag har tänkt på det ett tag nu men det har aldrig blivit av. Jag kallar det för "One week of..." och då ska jag försöka lägga upp en bild varje dag med ett speciellt tema i veckan! Det kommer kanske inte bli varje vecka eller varje dag eftersom jag brukar ha så fullt upp, men jag ska försöka! Den här veckans tema är: hjärtan  . Första bilden kommer att dyka upp om en stund!  
 

 Emma B

Helt otroligt fina och vackra tjejer!!!!!! <3

Svar: Hihi, tack Emma! Du med! ♥♥♥
Amelia ♥


2012-11-02 // 18:22:58 ~ URL: http://emmabobeck.devote.se
 Hanne

jag. ser. hemsk. ut. haha ♥

Svar: Haha nej!!! Jag då!! :D
Amelia ♥


2012-12-03 // 14:48:57 ~ URL: http://twiggysfoton.blogg.se






Kommentera inlägget här:




 NAMN:

 MAIL:

 URL/BLOGGADRESS:



  Spara uppgifter?
Tack så mycket för att du kommenterar på min blogg! ♥



slide show