Höstlov!

2012-10-28  11:00:00 Fotografi
Äntligen höstlov! Första dagen på höstlovet- igår alltså - åkte vi först och hämtade min morbrors hund Bamse och mamma och jag gick från min morbror till sommarstugan. Vi gick på en jättefin stig och jag tog över 300 bilder, hehe! :D På eftermiddagen åkte vi till min mormor och morfar och firade mormor som fyller år på tisdag! Och på tisdag så åker mamma och jag till Stockholm!!! Det ska bli så kul! :} De affärerna som jag måste till är Zara, Syster Lycklig, Lakrisroten, NK och TopShop. 
 
Idag blir det städardag och pysseldag! Nästan hela mitt golv är fyllt med hö från Tilda^^ 
 
Var ute och fotade lite i det fina höstvädret i fredags! ↓ Men gud så kallt det har börjat bli! 
Nikon D5100 - 50mm 1.8g







Kommentera inlägget här:




 NAMN:

 MAIL:

 URL/BLOGGADRESS:



  Spara uppgifter?
Tack så mycket för att du kommenterar på min blogg! ♥



slide show