October

2012-10-09  17:31:00 Daily life
Hello, här har det varit bloggtorka...Det beror på att jag bara inte har haft tid {haha, vanligaste orsaken!^^}. Idag hade jag SO-prov, som gick bra. I torsdags hade jag ett stort NO-prov också. Sedan så har jag ägnat mycket tid till dans och fiol också!
 
För 2 veckor sen började dansen på Entré, som jag hade sett fram emot eftersom Mira skulle börja o.s.v. Men när vi kommer dit så ser jag en massa nya personer, typ över 10 st nya. Och flera som gick i min grupp förut hade bytt till en grupp högre upp eller slutat. Nästan alla nya var typ 10-12 år och nybörjade. Så jag och Mira bestämde oss för att byta grupp! Så nu går vi i en fortsättning 2 grupp, med ny lärare och vi är jättenöjda! :D Det är mycket svårare men också roligare!
 
Nästa vecka ska jag vara med på en stor konsert, Star For Life. Det ska bli jättekul! :D
 
 

 mira

Jättebra grupp och extra kul att du också går i den! <3 :D Fin bild förresten!!

Svar: Jaa! ♥♥♥ Tack!!!
Amelia ♥


2012-10-09 // 21:26:35 ~ URL: http://miirachristensen.blogg.se






Kommentera inlägget här:




 NAMN:

 MAIL:

 URL/BLOGGADRESS:



  Spara uppgifter?
Tack så mycket för att du kommenterar på min blogg! ♥



slide show