Sunday

2012-10-14  21:30:35 Daily life
Hellu! Helgen har varit super! Igår kom mina fina bästisar hit och firade mig {fast jag fylllde i augusti! Lite sent...men,men!}. Jag fick jättefina presenter, vi hade det så roligt och skrattade hela tiden! :D Det var bara sååå synd att Mira inte kunde komma för att hon var på konfa-läger! :[ 
 
Mamma och jag har bokat en resa till Stockholm på höstlovet! :D Vi ska bl.a. shoppa och gå på Naturhistoriska/Cosmonova! 
 
Dansen i fredags gick jättebra och jag är super nöjd med gruppen!  På tisdag är det äntligen dags för Star For Life, och jag hoppas att det ska gå bra. Förresten den HÄR låten är så sjukt bra!!! Älskar den!  Ha en bra kväll, själv ska jag förbereda mig för skolan imorgon! Kram 
 

 mira

Ja, det var jättesynd att jag inte kunde komma!
Hoppas ni hade det roligt!
Jag ska också till stockholm på höstlovet, men bara en dag! <3 :D

Svar: Jaa...! :[ Jag måste lära dig lite saker som vi lärde oss i fredags! :D ♥ Kram
Amelia ♥


2012-10-15 // 17:16:55 ~ URL: http://miirachristensen.blogg.se






Kommentera inlägget här:




 NAMN:

 MAIL:

 URL/BLOGGADRESS:



  Spara uppgifter?
Tack så mycket för att du kommenterar på min blogg! ♥



slide show