25 december

2013-12-25  16:20:00 Daily life
Hej, hej och God Jul på er! Hehe, jag har inte bloggat så mycket eftersom jag har haft otroligt mycket att göra den här julen. Jag hade faktiskt nästan inte ens tid att handla julklappar! Men igår var det iallafall äntligen julafton och som alltid så var jag och min familj ute på landet hos min morbror och mina andra släktingar. Det var mycket trevligt och mysigt! :) Åt god julmat och fick jättefina julklappar (kanske visar sen ;)). Det enda som fattades var snön! Åh, det hade verkligen varit kul och mysigare om snön hade varit här till jul! 
 
Ja,ja, snart ska jag skriva ihop ett inlägg med lite ifrån den här månaden! :) 
 
       
 
 
 
 







Kommentera inlägget här:




 NAMN:

 MAIL:

 URL/BLOGGADRESS:



  Spara uppgifter?
Tack så mycket för att du kommenterar på min blogg! ♥



slide show