"If friends where flowers, i'd pick you"

2013-01-21  22:45:09 Daily life

Helllu! Är sååå sjukt trött! Jag skulle åka till Karlskoga och repa inför en fiolkonsert och åka buss dit själv, och det är en bra bit. Jag och några andra i min orkester hade aldrig varit i Karlskoga själva förut så såklart så går vi vilse och höll på att missa bussen hem kl 8 på kvällen! Åh, det var hemskt! Men nu är jag hemma som tur är!

Imorgon är det skola och sedan så ska mami och jag upp på stan och kolla lite. Måste ha ett par nya jeans. Vi ska även kolla på Hunter stövlar! Åh, om en vecka så är dom kanske mina! ❤ Kram

Min fina berlock ifrån Thomas Sabo! Love it! ❤








Kommentera inlägget här:




 NAMN:

 MAIL:

 URL/BLOGGADRESS:



  Spara uppgifter?
Tack så mycket för att du kommenterar på min blogg! ♥



slide show