Today

2013-07-25  00:02:00 Daily life
Hello! Dagen har spenderats ute i sommarstugan med familjen och med morbrors hund Bamse som vi vaktade! Imorgon så ska jag och mamma vara hemma och städa och sortera både i mitt rum och i vår hall. Hallen ska vi snart storrenovera och måla vit! Åh, den kommer bli såå fint där sen! :D På fredag så åker mamma, pappa & jag ner till Trosa på min pappas gudfars begravning. Tyvärr så kände jag honom inte så bra, hade bara träffat honom någon enstaka gång. Men det blir första gången jag är på en begavning om man inte räknar med min farfars begravning då jag var så liten. Var lite orolig vad jag skulle ha på mig eftersom jag inte äger ett enda svart "finare" plagg som man kan ha på en begravning...
 
...Men jag lyckades tursamt nog hitta en enkel "den lilla svarta" som jag ska ha på begravningen. Hittade den på hm:s rea för ynka 75 kr, ett riktigt kap! Köpte även en lite "finare" med volanger för 299kr samtidigt. Det är alltid bra att ha "Den lilla svarta" i garderoben. Och nu har jag två! Funkar till det mesta och det går att matcha till nästan allt! :} 
 
Slänger upp ett till inlägg inom kort innan det blir dags att sova! Pusss
 







Kommentera inlägget här:




 NAMN:

 MAIL:

 URL/BLOGGADRESS:



  Spara uppgifter?
Tack så mycket för att du kommenterar på min blogg! ♥



slide show