25 juni

2013-06-25  23:37:00 Daily life
Förra onsdagen kom jag hem ifrån Island!  Det var en helt underbar resa och jag har haft det jättebra! :} Vädret var kanske inte det bästa, det var ca 9-10 grader varje dag buhhrr...men med varma kläder så gick det ändå bra! ;} Landskapet på Island var verkligen annorlunda mot Sverige. Det var kalt, enkelt och platt på vissa ställen men på andra kunde det vara bergit och gräsfält där det gick islandshästar och får. Reykjavik kändes inte som en huvudstad, den var så liten!! Men ändå mysig :} Åhh, på både Arlanda och på flygplatsen på Island fanns Victoria´s Secret!! Love, love, love! ♥ På arlanda så köpte jag en jättefin sminkväska. Och på Islands flygplats fick jag 2 bodysplash och en bodylotion av mamma! :} Åh, de luktar såå gott! Jag tog Sheer Love, Secret Craving och bodylotion Lovespell!! Jag ska försöka ladda upp bilderna från Island så snart som möjligt så att jag kan redigera dem och lägga upp några här! ♥ Men jag ska berätta mer om Island när jag har bilderna! 
 
Men nog om det, hur var eran midsommar? Min var jättebra! Den firades som vanligt hos min morbror ute på landet med familjen :} Haha, jag gjorde en misslyckad midsommarkrans som ramla isär men den höll ihop ett litet tag iallafall!^^ Imorgon ska jag träffa bästa Hanne!! ♥ Nu ska jag kolla på Once upon a time, så braa!! 
 
 
 
 

 Mira

Vad kul att du hade det bra i Island! :) Jättefin bild förresten!


2013-06-26 // 20:47:05 ~ URL: http://miirachristensen.blogg.se






Kommentera inlägget här:




 NAMN:

 MAIL:

 URL/BLOGGADRESS:



  Spara uppgifter?
Tack så mycket för att du kommenterar på min blogg! ♥



slide show