Beauty

2013-11-18  19:58:52 Tips & inspiration
Hejsan på er! Passar på att blogga lite mitt i pluggandet! Just nu sitter jag och försöker plugga till ett engelska prov som är på fredag :/
Nästa vecka är det äntligen dags för repvecka och på lördagen har vi Julkonsert och jag är såååå taggad!! :D Haha, nu är det bara jullåtar som spelas ifrån min spotify! ♥ På fredag ska jag även vara med på Kulturnatten med min dansgrupp, det ska bli jättekul! :) 
 
Jag tänkte att jag skulle tipsa er om världens bästa skönhetsbok! -Lauren Conrads: Beauty! Den finns att köpa i bokhandeln för kanske omkring 200 kr. Lauren Conrad är såå fin och jag inspireras otroligt mycket av henne! :) I boken kan du läsa om allt från sminkgrunden till träning & hälsa :)
Så om ni letar efter en bra skönhets/smink/hår-bok så kolla in den här! Loove it! ♥
 
 
 
 

 Emma

Hej! Kan inte du lägga ut bilder från julkonserten? <3







Kommentera inlägget här:




 NAMN:

 MAIL:

 URL/BLOGGADRESS:



  Spara uppgifter?
Tack så mycket för att du kommenterar på min blogg! ♥



slide show