Like a star in the sky

2013-11-10  21:00:34 Daily life
Hej,hej! :] En vecka har gått sen höstlovet...snart är det jul...julkonsert och lucia!! Ahh, va snabbt tiden går! Aja, mitt höstlov var iallafall jättebra! De första dagarna var jag med bland annat Hanne och Mira! :D Det var kul som vanligt! En förmiddag åkte mamma och jag ut till ett jättemysigt ställe utanför Örebro som heter Smultrongården. Just den dagen var det 20% allt så vi passade att shoppa lite! :] Jag köpte/fick bl.a. en jättefin odd molly blus som jag velat ha jättelänge! ♥ (se bilderna här nere ↓) Den är vit med röda detaljer+ jag fick 200 kr i rabatt eftersom det var 20% på allt!! 
 
På torsdagen så åkte mamma och jag äntligen till Stockholm! ♥ Det blev ganska mycket shopping, vi gick på ABBA-muséet ute på djurgården och så hände det något otroligt!! Ahh, jag fattar det fortfarande inte! Men när mamma och jag var på väg mot "city" vid 4-5 tiden (det var mörkt) och gick på Östermalm så kom det plötsligt 2 killar emot oss och gissa vem den ena var!!?? Ulrik Munther!! :D ♥ Det gick så otroligt snabbt, haha, jag hann nästan inte fatta det! Men jag kollade rätt in i hans ögon i några sekunder och sedan hade han gått förbi... haha, va dramatisk jag låter! ;D Det var en otrolig dag iallafall! :] 
 
Köpte världens finaste armband ifrån Edblad som jag suktat efter hur länge som helst! Love it! ♥↓
 
 
 
 
 
 

 Emma

Åh va fin du är! <3

Svar: Tack desamma finaste!! <3
Amelia ♥


2013-11-11 // 14:33:54 ~ URL: http://emmaneha.blogg.se






Kommentera inlägget här:




 NAMN:

 MAIL:

 URL/BLOGGADRESS:



  Spara uppgifter?
Tack så mycket för att du kommenterar på min blogg! ♥



slide show