This weekend

2013-10-06  19:47:40 Daily life
Hejsan! En till vecka har redan gått och jag har hunnit med mycket, som vanligt. Igår åkte mamma, pappa och jag till Stockholm ♥. Först åkte vi till Barkaby Outlet och shoppade lite där! :D Visar vad jag köpte någon annan gång ;) Sedan åkte vi och hälsade på min pappas fastrar, mina gammelfastrar dårå,(eller?). Det var längesedan vi träffade dem så det var trevligt! :) 
 
Idag har jag pluggat hela dagen till ett No-prov till på tisdag :/ Bara för att jag inte skulle sommna framför no-boken så passade jag på att göra lite pilates med hjäp av den HÄR youtube kanalen! :D Såå jobbigt men så kul! 
 
Nu är det äntligen dags att använda mina underbara Hunter stövlar! Love them! ♥
 







Kommentera inlägget här:




 NAMN:

 MAIL:

 URL/BLOGGADRESS:



  Spara uppgifter?
Tack så mycket för att du kommenterar på min blogg! ♥



slide show