You only live once, but if you do it right, once is enough.

2013-10-19  12:18:00 Daily life
 Hej på er! Helg igen och massor av plugg...men inte så mycket som förra veckan dock ;] I går hade jag No prov, det gick väl sådär. Men några saker kände jag mig säker på som tur var! Igår hade jag även dans på Entré och det var kul som vanligt! :] Vi har ju alltid en dansföreställning i maj och årets tema är Bibliotek. Vi ska vara Trollkarlen från Oz och en sak till som vi inte vet än! :D I tisdags hade vi en konsert med Star for Life, det var jättekul som vanligt! Star for life är en hjälporganisation som hjälper Hiv-smittade i Afrika. Så konserten är som en välgörenhetskonset! Vi var med på en större Star for Life konsert i våras, och nu fick vi chansen att vara med igen! :] 
 
Igår morse fick jag en chock när jag vaknade. Det hade snöat på natten!! Det är ju fortfarande bara oktober! :/ Men den smälter bort fort som tur är. 
 
Åhh, snart är det ju höstlov! Och då på torsdagen så åker mamma och jag till Stockholm! ♥ I december är det ganska mycket som händer. Först har vi våran sista Julkonsert på skolan och det kommer bli så kul! Sedan så ska jag vara med och dansa på "Nötknäpparen" tillsammans med några ifrån min dansgrupp på Entré. Min gamla danslärare koregraferar danserna och hon frågade om jag ville vara med! :] 
 
Nu ska jag gå och fixa lite saker. Vi hörs! ♥
Lite Weheartit inspo ↓ HÄR hittar ni mitt konto!
 
 
 







Kommentera inlägget här:




 NAMN:

 MAIL:

 URL/BLOGGADRESS:



  Spara uppgifter?
Tack så mycket för att du kommenterar på min blogg! ♥



slide show