Januari Favoriter

2014-02-03  22:26:00 Beauty & Makeup
Hej på er! Nu har Februari dragit igång och jag är äntligen frisk! :) Dagen har faktist varit jättebra och nu sitter jag och lyssnar på bra musik och bara myser. 
 
Tänkte visa er några av mina favorit produkter från årets första månad:
 
PORES BE PURE- ansiktsmask med doft av Jordgubb. Jättebra mask som efterlämnar en ren och fräsch hud. Finns att köpa på Åhlens och Kicks!
 
FACIAL WASH- Ansiktstvätt från Neutrogena! Denna använder jag varje kväll och huden ser mycket bättre ut än innan jag började använda den här produkten. Finns att köpa i bl.a. mataffärer och ett stort + är att den luktar grapefrukt! Jag lovar att ni kommer älska den!
 
KOKOSOLJA- Till Håret! ...vänta,va..sa du kokosolja till håret?! Japp,helt vanlig kokosolja är faktist jättebra till håret! Jag älskar det! Det finns ämnen i kokosoljan som bl.a. gör håret tjockare och friskare. Jag brukar ta i kokosolja i håret på eftermiddagen/kvällen innan jag vet att jag ska tvätta håret nästa dag och sover med håret i knut/fläta över natten! :) Men kom ihåg att om du har hår som blir fett fort så ska du undvika att ha oljan i hårbotten! Även att den ska vara Kallpressad. Finns att köpa i mataffärer och ↓ gick för ca 40 kr. (Kokosolja är även jättebra att använda istället för smör/matolja när du ska steka t.ex. plättar!).
 
EOS lipbalm- Världens Bästa Läppbalsam! Love it! ♥ Formen är ju såå rolig och söt också! Denna ↓ är i doften/smaken jordgubb och finns att köpa på Kicks.
 
Mavala glitternagellack- Det här nagellacket blev jag faktist mycket förvånad över eftersom det är såå bra och glittret täcker på en gång! Färgen är ju också väldigt fin och heter 391 Quartz Rock.
 
ESSIE / Tart Deco- Finaste färgen! Typ korall/rosaorange färg som kommer bli fin till sommaren! Essie levererar även de bästa lacken! ♥
 
 
 







Kommentera inlägget här:




 NAMN:

 MAIL:

 URL/BLOGGADRESS:



  Spara uppgifter?
Tack så mycket för att du kommenterar på min blogg! ♥



slide show