At the Ocean

2014-01-11  19:14:00 Daily life
Hej på er! I onsdags började jag då skolan. Sista terminen i 9:an och det känns väl sådär.. kommer sakna klassen såå mycket! Snart är det dags att välja gymnasium och jag har kanske bestämt mig för Karolinska och SamEstet programet! Och då inriktningen musik :) Men jag är inte helt 100% säker än. Därför ska jag, Hanne och Mira till Karro på tisdag för "elev för en dag" och då hoppas jag att efter det så har jag bestämt mig! :) 
 
I vår ska vi göra ett stort projekt som niorna alltid gör på min skola. Och det är då Musiksagor för barn! Årets tema är Astrid Lindgren och eftersom jag har sång så får man sjunga och spela rollerna! :) Gissa vem jag ska vara?? Pippi Långstrump, haha! :D Såå kul! Då får jag även sjunga "Sjörövarfabbe", haha! Eftersom Pippi är en av de största rollerna så fick inte jag vara någon annan. Men jag tror att den rollen kommer bli jättebra eftersom alla barn vet om vem Pippi är! ;) Ni får ha det såå bra så hörs vi snart! OXOX
 
 
Älskar den här ↓ bilden som jag tog på Valsafaribåten på Island! Bilder från Island och även Grekland kommer dyka upp lite närsomhelst på bloggen! :) 
Nikon D5100 · 50 mm objektiv
 
 

 Emma

Åhh va fin bild! SKa du också välja karro? Men finns ens Samestet kvar? Eller menar du karrokultur? :) <3 Jag Ska också på elev för en dag imorgon! Kram Emma

Svar: Tack!! :D japp! Haha, eller nja vet faktist inte, men jag kallar det samestet men det kanske är kultur haha! ;) jaa! <3 kram
Amelia ♥


2014-01-13 // 21:12:10 ~ URL: http://emmaneha.blogg.se/






Kommentera inlägget här:




 NAMN:

 MAIL:

 URL/BLOGGADRESS:



  Spara uppgifter?
Tack så mycket för att du kommenterar på min blogg! ♥



slide show