Make up

2014-01-02  15:37:00 Beauty & Makeup
//BB-cream-Maybelline / Primer- Smashbox / Puder-L´oreal / Cover All Mix Conceler- Makeupstore / Conceler-Maybelline / Conceler- Bobbi Brown / Mascara- Benefit//
 
Tänkte visa vilket smink som jag använder och jag vill verkligen tipsa er om allt! Speciellt mascaran. Den är jättebra! Fransarna får en otrolig längd och borsten är super! Finns att köpa på Sephora. 
Och ja, jag är ett conceler-freak, haha! Jag har testat så otroligt många concelers för att dölja de mörka ringarna under ögonen. Men de här kan jag verkligen tipsa om! Först använder jag den röda färgen på Makeupstore concelern för att neutralisera det "blåa". Sedan tar jag concelern från Maybelline som täcker jättebra! Därefter tar jag lite av Bobbi Brown concelern för att ljusa upp olika partier som t.ex. på kinderna och under ögonen. 
Ha det så bra! Gott nytt år förresten! ♥







Kommentera inlägget här:




 NAMN:

 MAIL:

 URL/BLOGGADRESS:



  Spara uppgifter?
Tack så mycket för att du kommenterar på min blogg! ♥



slide show