OXOX

2014-01-04  19:31:05 Daily life
 
Hejsan! Jag har verkligen vänt på dygnet det här jullovet... vaknar typ alltid vid 11-12 tiden som jag gjorde idag :/ Hehe, men sedan så fixade jag en stor kopp te och lite frukost och kollade lite på Gossip Girl (love it!♥). Vid halv 2 tiden så åkte vi och hämtade mormor och morfar och åkte en stund till sommarstugan och sedan till min morbror. Sen jag kom hem så har jag fixat lite i mitt rum och suttit vid datorn :) På måndag ska jag träffa Hanne och på kvällen ska vi gå på ett indoor walking pass på friskis! :D 
 
Igår cyklade mamma och jag ut till Lager 157 och shoppade loss! Haha nej, men 2 mysiga tröjor blev det och en mjukis tröja för halva priset :) Vi hörs sen! 
 







Kommentera inlägget här:




 NAMN:

 MAIL:

 URL/BLOGGADRESS:



  Spara uppgifter?
Tack så mycket för att du kommenterar på min blogg! ♥



slide show